Voiko terveellisemmän ja kevyemmän elämän saavuttaa pysyvästi?

Kestävä elämänmuutos ja pysyvät tulokset eivät synny dieeteillä, kuureilla tai poppakonsteilla. Mikä tahansa muutos terveellisempään elämään epäonnistuu, jos mieli ei ole mukana eikä motivaatio kunnossa.

Fitra Oy:n Kestävä muutos -kirjauutuus johdattaa suomalaiset kestävään elämäntapa- muutokseen.

Kestävä muutos ei edellytä kurjuutta, luopumista ja jatkuvaa itsekuria. Itse asiassa itsekuri hupenee ja voimat loppuvat ennen pitkää ellei muutosta toteuteta lempeän maltillisesti sekä systemaattisesti.

Suurin pudottaja -ohjelman personal trainer Mikko Nummenmaa sekä Maximal-ohjelmastakin tuttu personal trainereiden kouluttaja Lasse Seppänen tarjoilevat yhdessä parasta osaamistaan liikunta- ja terveystottumusten muutoksen tueksi.

Tervetuloa Kestävä muutos -kirjan julkistamistilaisuuteen kuulemaan lisää kevyemmän ja paremman elämän saavuttamisesta ja kestävän muutoksen filosofiasta

MAANANTAINA 5.5.2014 klo 12.00–13.00 osoitteessa Keilaranta 4, Espoo

Mikko Nummenmaa ja Lasse Seppänen kertovat tilaisuudessa
Kestävä muutos -kirjan filosofiasta ja käytännön vinkeistä. Tilaisuudessa on tarjolla kevyt lounas.

Fitra Oy on laadukkaiden hyvinvointi- ja liikuntasisältöjen kustantaja ja tuottaja. Yhtiö kustantaa kuntoilukirjoja, -oppaita ja materiaaleja sekä tuottaa erilaisia hyvinvointisisältöjä sähköisiin kanaviin. Fitra Oy ja Trainer4You tekevät tiivistä yhteistyötä sisällön tuotannon ja tuotekehityksen osalta. Sisältömme auttavat suomalaisia muuttamaan liikunta- ja terveystottumuksiaan

Ilmoittautumiset & lisätiedot 30.4.2014 mennessä:

Mika Nevalainen, mika.nevalainen@fitra.fi/puh +358 400 882 024