Eettiseen jouluun Planilta

Lastenoikeusjärjestö Planin verkkokaupassa on tarjolla reilun kaupan periaatteella kehitysmaissa tehtyjä koruja, joulukoristeita, sisustustarvikkeita ja muita pieniä sekä helposti lähetettäviä lahjoja. Planin aineettomissa lahjoissakin on valinnanvaraa: tarjolla on parikymmentä erihintaista lahjaa, jotka tukevat työtä kehitysmaiden lasten hyväksi

Planin verkkokaupan helisevät ja käsin taotut joulutähdet Intiasta ja Keniassa käsin veistetyt pikkulinnut tuovat odotettua joulun tunnelmaa. Suomessa valmistetulla suositulla Plan-joulukorttimallistolla on pitkät perinteet. Tänä vuonna mallisto on uudistunut ja verkkokaupasta voi tilata kauneimmat kortit valmiiksi kuuden kappaleen setteinä. Korttien postimaksu on maksettu valmiiksi kaikkialle maailmaan. Plan-verkkokauppa on osoitteessa planshop.fi

Planin aineettomat lahjat voi myös hankkia verkossa. Lahjoittaja voi valita haluamansa kohteen ja lähettää sähköisen kortin tai tulosteen aineettoman lahjan saajalle. Valittavana on parikymmentä erihintaista lahjaa. Kehitysmaiden lapsia voi auttaa esimerkiksi tukemalla nuorten työllistymistä, lastensuojelua tai tyttöjen asemaa tai heille voi lahjoittaa koulukirjoja, silitysraudan korjauskurssin tai ammattikoulutusstipendin.

Läheisiä voi muistaa jouluna myös hankkimalla Pienen joulu-unelman, sähköisen kortin, jolla voi samalla tukea muutamalla eurolla Planin toimintaa. Jos ei halua lähettää perinteistä joulukorttia, tämä on hyvä vaihtoehto tuomaan saajalleen hyvän mielen. Planin aineettomat lahjat ovat osoitteessa plan.fi/lahjat

Yrityksille tarjoamme erityisen joululahjoitussivuston, jota olemme vuosien varrella kehittäneet yritysten toiveiden perusteella. Sivustolta voi ladata mm. sähköiset yritysjoulukortit asiakkaille. Sivusto toimii suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Yritys valitsee lahjoituskohteen kuudesta Planin toiminnan teemasta. Planin yritysten joululahjoitussivusto on osoitteessa planlahja.fi.

Painokelpoisia kuvia Planin tarjoamista joululahjaideoista on ladattavissa osoitteessa https://www.dropbox.com/sh/78s4xvlz9x9oyqy/AAAeeFe_jdLcf1JHK6oyX-kya?dl=0

Lisätietoja Planin joululahjoista ja yritysjoulusta:

tuotepäällikkö Raisaleena Tokkola, puh. 040 500 9430, raisaleena.tokkola​@plan.fi

Plan on yksi maailman suurimmista ja vanhimmista lastenoikeusjärjestöistä. Uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumaton Plan parantaa pysyvästi kehitysmaiden lasten elämää ja suojelua 70 maassa. plan.fi