Planmeca Sovereign® Classic on Planmecan uusi mullistava hoitokonekonsepti

Planmeca laajentaa tuotesarjaansa uudella korkeateknologisella hoitokoneella. Planmeca Sovereign® Classic tarjoaa verrattoman käyttäjäystävällisyyden ja joustavuuden kaikille hammaslääketieteen aloille. Digitaalinen kone sisältää älykkään infektioiden torjunnan ja käytettävyyden linjakkaassa ja kompaktissa paketissa.

Älykästä muotoilua

Planmeca Sovereign® Classic -koneen suunnittelussa on otettu huomioon ergonomia, mukavuus ja käytettävyys. Sekä hammaslääkärin että hoitajan työnkulkuja on pohdittu tarkkaan suunnittelun aikana, jotta kumpikin voisi nauttia parhaasta mahdollisesta käytettävyydestä. Kompaktin vesipuolen ansiosta kone sopii mihin tahansa hoitohuoneeseen.

Erittäin helppokäyttöinen

Käyttäjä voi räätälöidä helposti asetukset ja instrumenttivalinnat yksinkertaisessa, monikielisessä kosketusnäytössä, jossa on selkeät symbolit ja tekstit. Toimintoja voi ohjata myös koneen lujarakenteisella jalkaohjaimella.

Koneessa on 6-paikkainen instrumenttipöytä, johon käyttäjä voi liittää helposti vapaavalintaisen instrumenttivalikoiman. Koska vesipuolen ja potilastuolin voi kääntää vasemmalle tai oikealle manuaalisesti, kone sopii mihin tahansa hoitohuoneeseen ja työtapaan. Kätevä ja modulaarinen Flexy™-pidike imuletkuille ja instrumenteille mukautuu kaikkiin hoitotarpeisiin.

Älykäs infektioiden torjunta

Planmeca Sovereign® Classic sisältää edistyneimmät mahdolliset infektiontorjunnan järjestelmät. Käyttäjä voi valita joko hoitokoneen puhdistuksen määrävälein tai jatkuvan desinfioinnin. Infektiontorjunnan rutiinien kaikki välttämättömät elementit on organisoitu loogisiin osastoihin, ja hoitotyöntekijät voivat käyttää niitä helposti.

Ota yhteyttä ja kysy lisää
Jukka Kanerva, Director
Dental care units and CAD/CAM division, Planmeca Oy
jukka.kanerva@planmeca.com

Planmeca Oy on yksi maailman suurimmista hammashoitolaitteiden valmistajista, ja sen tuotteita myydään yli 120 eri maassa. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Yhtiöllä on johtava asema useilla eri hammaslaiteteknologian aloilla ympäri maailman. Se valmistaa digitaalisia hoitokoneita, korkealaatuisia 2D- ja 3D-kuvantamislaitteita ja kattavia ohjelmistoratkaisuja. Planmeca on hammaslääketieteen laitevalmistajana alan suurin yksityisomistuksessa oleva yritys. Sen toiminnalle on ominaista vahva sitoutuminen uraauurtavaan tuotekehitykseen ja suunnitteluun. Planmeca Groupin palveluksessa on yli 2 500 työntekijää, ja vuoden 2013 liikevaihtoennuste on noin 760 miljoonaa euroa.