Plantagen lanseeraa uuden kasvien verkkokaupan: Pohjoismaiden laajin online-kasvitarjonta

Plantagen lanseeraa nyt täysin uudenlaisen kasvien verkkokaupan, josta asiakkaat voivat tilata esimerkiksi pensaita ja puita. Puutarhabarometri 2012 -tutkimuksen mukaan ihmiset haluavat yhä nopeammin tuloksia puutarhassa. Plantagenin uusi verkkokauppa vastaa tähän Pikapuutarha-trendiin tarjoamalla suuria kasveja, joiden kasvamista ei tarvitse odottaa.

”Haluamme tehdä innostavan puutarhan luomisen entistä helpommaksi asiakkaillemme. Verkkokaupan ansiosta asiakkaat voivat suunnitella ja tilata valmiit kasvit kotoa käsin kaikessa rauhassa”, Pohjoismaiden markkinointijohtaja Eric Lundberg sanoo.

Puutarha kuntoon nopeasti

Puutarhabarometri 2012 on Plantagenin ja HUI-tutkimuslaitoksen yhteistyössä toteuttama tutkimus, jossa 1 000 henkilöä Ruotsista, Norjasta ja Suomesta vastasi puutarhaan liittyviin kysymyksiin. Tutkimuksessa nousi esiin selkeitä nykyajan puutarhaharrastusta määrittäviä trendejä, joista yksi oli Pikapuutarha-trendi.

”Haluamme auttaa asiakkaita saamaan unelmapuutarhansa nopeasti valmiiksi. Tässä verkkokaupalla on tärkeä osa. Verkkokaupassa on Plantagenin normaali kasvivalikoima, mutta kasvit ovat siellä suurempia. Siten ihmisten ei tarvitse odottaa vuosikausia puutarhan kasvamista valmiiksi”, Eric Lundberg sanoo.

Jopa 250 kasvilajia

Verkkokaupan valikoimasta löytyy noin 250 eri kasvilajia.

”Kasvivalikoimamme verkossa on Pohjoismaiden suurin heti. Tavoitteena on kasvattaa valikoimaa vähitellen siten, että tulevaisuudessa se sisältää myös puutarhan hoitoon käytettäviä tarvikkeita ja muita Plantagenin normaaliin myymälävalikoimaan kuuluvia tuotteita”, Eric Lundberg sanoo.

Tilattavat kasvit toimitetaan asiakkaan valitsemaan Plantagen-myymälään, josta asiakas voi noutaa tuotteensa. Asiakas voi myös tilata kotiinkuljetuksen myymälästä.

Verkkokaupan löydät osoitteesta www.plantagen.fi.

Lisätietoa:
Eric Lundberg, Pohjoismaiden markkinointijohtaja, +46 (0)70 104 10 47, eric.lundberg@plantagen.se
Jonas Larsson, Pohjoismaiden markkinointikoordinaattori, +46 (0)70 108 86 68, jonas.larsson@plantagen.se

Plantagen on Pohjois-Euroopan suurin puutarha-alan ketju, jolla on 39 myymälää Ruotsissa, 58 Norjassa ja 10 Suomessa. Suomessa Plantagen-myymälät sijaitsevat Helsingissä, Turussa, Vantaalla, Jyväskylässä, Tampereella, Lahdessa, Lappeenrannassa, Espoossa, Porvoossa ja Vaasassa .Plantagen tarjoaa laajan valikoiman kasveja, istutuksia ja puutarhatuotteita. Valikoima sisältää kaikkea puutarhakalusteista, ruukuista ja grilleistä kodinsisustukseen, lahjatavaroihin ja leikkokukkiin. Laajan valikoiman lisäksi Plantagenin kaikissa myymälöissä on koulutettuja puutarhureita.

Avainsanat:

Lainaukset