Plantronicsin BackBeat GO 3 on viimeinkin sitä, miltä nappikuulokkeiden pitää kuulostaa

- Tarkka ääni nostaa langattoman äänentoiston uudelle tasolle

Tiedotusvälineille 16.5.2016

Puettavan teknologian pioneeriyritys Plantronics on julkistanut langattomat BackBeat GO 3 -kuulokkeet, jotka tuottavat kokoluokassaan ennenkuulumattoman äänenlaadun. Pienten ja helposti mukana kulkevien nappikuulokkeiden ääni on sekä eloisa että tarkka, minkä lisäksi niitä on mukava käyttää.

"Monille musiikki on olennainen osa elämää: tapa virkistyä, keskittyä, uppoutua tunnelmiin tai inspiroitua. BackBeat GO 3 antaa musiikillesi sen ansaitseman äänenlaadun", sanoo Plantronicsin kuluttajatuotteiden markkinointijohtaja Lori Langona. "Johdoista luopuminen ei enää tarkoita äänenlaadun heikentymistä. BackBeat GO 3 tarjoaa omassa tuoteryhmässään vertaansa vailla olevan langattoman äänielämyksen."

BackBeat GO 3 -kuulokkeet tuottavat erinomaisen kuuntelukokemuksen. Kuulokkeiden erikoisvalmisteiset 6 millimetrin elementit mahdollistavat laajan äänialueen, jolloin ääni on luonnollinen ja sekä korkeat että matalat äänet täydellisesti tasapainossa.

Huomaamattoman tyylikkäillä BackBeat GO 3 -kuulokkeilla voi myös ohjata musiikin toistoa sekä vastata puheluihin joutumatta kaivamaan puhelinta taskusta. Kuulokkeiden ohjaimilla voidaan säätää äänenvoimakkuutta, vaihtaa kappaletta tai vaikkapa aktivoida Siri- tai Google Now -apuri. BackBeat GO 3 on suunniteltu eristämään ulkoisia ääniä, ja niiden mukana tulee kolmet erikokoiset korvatyynyt, jotka takaavat mukavan ja napakan istuvuuden. Yhdellä latauksella voi kuunnella musiikkia jopa 6,5 tunnin ajan.

Muita tärkeitä ominaisuuksia ovat:

• Tarkka ja eloisa ääni. Plantronicsin erikoisvalmisteiset elementit ja oma äänikoodekki toistavat äänen sellaisena kuin musiikin tuottaja on sen ajatellut.
  • Suojassa kosteudelta. Plantronicsin oma P2i-nanopinnoite pitää musiikin soimassa myös kosteassa ympäristössä, oli syynä sitten pikaspurtin nostama hiki tai kevyt kesäsade.
  • Lataava suojakotelo (tiettyjen mallien mukana). 13 lisätuntia kuunteluun suojakotelossa olevan sisäänrakennetun akun avulla.

Plantronicsin BackBeat-tuoteperhe
BackBeat GO 3 on Plantronicsin langattomien BackBeat-kuulokkeiden kuopus. Muita malleja ovat kehuttu korvan päälle tuleva BackBeat SENSE, vastamelutoiminnolla ja ennätysmäisellä 24 tunnin kuunteluajalla varustettu BackBeat PRO sekä varmasti päässä pysyvät ja hikeä kestävät BackBeat FIT -sporttikuulokkeet.

Hinnat ja saatavuus
BackBeat GO 3 on saatavilla kahdella eri värisävyllä: koboltinsininen/musta ja kupari/harmaa. Kuulokkeet tulevat saataville kesäkuussa. Suositushinta on 99,99 euroa, latauskotelon kanssa 129,99 euroa.

Pressikuvat: https://www.dropbox.com/sh/jtbq7nk46kokc2s/AABTDh4RVCVKTNNn5aFVG3pDa?dl=0

Lisätietoa osoitteesta www.plantronics.com.

Lisätietoja:

Pasi Hautala, Plantronics
pasi.hautala@plantronics.com

Toni Stubin, Netprofile
toni@netprofile.fi

Tietoja Plantronicsista
Plantronics on maailman johtava kuulokevalmistaja ja audiotekniikan edelläkävijä. Sen tuotevalikoima ulottuu yritysten viestintälaitteista kuluttajien bluetooth- ja pelikuulokkeisiin. Alun perin kaupallisen lentoliikenteen tarpeisiin kehitettyjä tuotteita käyttävät nykyään muun muassa hätäkeskukset, lennonjohtajat, kaikki Fortune 100 -listan yritykset sekä kuluttajat kaikkialla maailmassa. Lisätietoa: www.plantronics.com

Avainsanat: