Plantronicsin uudet BackBeat FIT -kuulokkeet sopivat kaikentasoisille kuntoilijoille

Uudet langattomat BackBeat FIT -urheilukuulokkeet kestävät hikeä ja vettä, pysyvät päässä kovassakin vauhdissa ja tuottavat vahvan saundin joka motivoi uusiin ennätyksiin.

Lehdistötiedote 21.9.2017

Audioteknologian edelläkävijä Plantronics on julkistanut uusia BackBeat FIT -urheilukuulokkeita. BackBeat FIT 300- ja BackBeat FIT 500 -mallien lisäksi julkaistaan BackBeat FIT Training Edition- ja BackBeat FIT Boost Edition -kuulokkeet, joiden molempien mukana tulee yksinoikeudella tarjottava PEAR Personal Coach App -valmennussovellus.

”BackBeat FIT -tuoteperhe tarjoaa useita urheilulliseen käyttöön suunniteltuja ominaisuuksia”, sanoo Plantronicsin Portfolio Business Management -johtaja Greg Miller. ”Jokaiselle kuntotasolle on oma hienkestävä, napakasti istuva ja mukava pari BackBeat FIT -kuulokkeita – etsitpä sitten treenauksessa opastavaa kokoonpanoa tai mukavaa ja tyylikästä kuuloketta päivän rientoihin.”

BackBeat FIT -kuulokkeissa on useita eri värejä ja tyylejä, jotka sopivat liikunnalliseen elämäntapaan, olipa lajina sitten kuntoilun alkeet, jooga tai tavoitteellinen maratonharjoittelu. Plantronicsin uusi kumppanuus PEAR Personal Coach Appin kanssa tuo vuorovaikutteisen henkilökohtaisen valmentajan BackBeat FIT Training Edition- ja BackBeat FIT Boost Edition -kuulokkeiden käyttäjille. Treenejä vetävät huippuluokan kouluttajat, kuten olympiatason valmentaja Andrew Kastor, hänen puolisonsa ennätysjuoksija Deena Kastor, sekä triathlon-valmentaja Matt Dixon. Näiden mallien käyttäjillä on rajaton pääsy 12 harjoitusohjelmaan sekä puolen vuoden käyttöoikeus PEARin koko treenikirjastoon parhaiden kuntotulosten saavuttamiseksi.

Uusi BackBeat FIT -tuoteperhe

- BackBeat FIT 300 -sarjan kuulokkeet kuuluvat maailman kevyimpien bluetooth-urheilukuulokkeiden joukkoon. Nämä langattomat kuulokkeet sopivat sekä urheiluun että vapaa-aikaan. Huomaamattomat ja hienkestävät nappikuulokkeet pysyvät mukavasti paikoillaan ja vaimentavat epätoivottua hälyä vaikkapa kuntosalilla. Kuuden tunnin akkukesto, kangaspintainen sanka ja turvallisesti korvassa paikallaan pysyvä kuulokeosa tekevät BackBeat FIT 300 -sarjasta ihanteellisen kumppanin liikkuvaan elämäntapaan.

- BackBeat FIT 500 -sarja on tarkoitettu niille, jotka haluavat yhdistää aktiivisen elämän korvien päälle asetettaviin kuulokkeisiin. Syvän ja rikkaan äänimaailman tarjoavissa langattomissa kuulokkeissa on jopa 18 tunnin akkukesto, hikeä kestävä pinnoite sekä mukava muistipehmuste, joka peittää ulkopuolisia ääniä ja auttaa uppoutumaan kuunteluun.

- BackBeat FIT Training Edition- ja BackBeat FIT Boost Edition -mallit yhdistävät Plantronicsin kehutut, langattomat ja vedenkestävät BackBeat FIT -kuulokkeet sekä laadukkaan treeniohjelmiston. Training Edition -mallissa on 12 valikoitua PEAR Personal Coaching App -harjoitusohjelmaa ja puolen vuoden PEAR+-jäsenyys. Boost Editionissa on tämän lisäksi IPX5-suojattu ja nopeasti kuivuva latauspussi, josta saa jopa 10 lisätuntia kuunteluun. Kosketusherkkä varausmittari näyttää sekä kuulokkeiden että latauspussin akkujen varaustilan. Molemmissa malleissa on avoin rakenne, minkä ansiosta käyttäjä pystyy havainnoimaan paremmin ympäristön ääniä ulkona liikuttaessa.

BackBeat FIT 300 -sarja tulee saataville lokakuun lopussa. Värivaihtoehdot ovat musta/harmaa, tummansininen/sininen, harmaa/limetinvihreä ja harmaa/korallinpunainen. Suositushinta on 99,99 €.

BackBeat FIT 500 -sarja tulee saataville marraskuussa. Värivaihtoehdot ovat sinivihreä ja musta, suositushinta 99,99 €.

BackBeat FIT Boost Edition tulee saataville marraskuussa. Värivaihtoehdot ovat black core -musta ja power blue -sininen, ja suositushinta 159,99 €.

BackBeat FIT Training Edition tulee saataville vuonna 2018. Värivaihtoehdot ovat black core -musta ja power blue -sininen, ja suositushinta 129,99 €.

Plantronicsin palkittu BackBeat-tuoteperhe

BackBeat FIT -sarja on langattoman BackBeat-tuoteperheen tuorein jäsen. Muita BackBeat-tuotteita ovat mukava ja edullinen korvien päällä käytettävä BackBeat 500, aktiivisella melunvaimennuksella varustettu arvostelumenestys BackBeat PRO 2, laatuääntä tarjoavat BackBeat GO 3 -nappikuulokkeet, korvien päälle asetettava ja älyantureilla varustettu BackBeat SENSE, sekä ultrakevyet hybridisangalla varustetut BackBeat 100 - sarjan kuulokkeet. Kaikkia BackBeateja voi musiikista nauttimisen lisäksi käyttää puhelimessa puhumiseen, ja niiden laatu, kestävyys, mukavuus ja käyttökokemus ovat Plantronicsille ominaista korkeaa tasoa.

Plantronics on äänitekniikan pioneeri ja kommunikaatioalan johtava toimija. Yritys luo älykkäitä ja mukautuvia ratkaisuja, jotka mahdollistavat yksinkertaisen ja selkeän viestinnän häiriöttömästi. Plantronicsin maailmanlaajuisesti tunnettuja ratkaisuja käyttävät niin kuluttajat kuin yritykset, ja ne ovat erinomainen valinta avokonttoreihin. Oli kyse sitten yhdistetystä viestinnästä, asiakaspalveluekosysteemistä, data-analytiikasta tai langattomista kuulokkeista, Plantronics tarjoaa asiakkailleen korkealaatuisia ja luotettavia viestintäratkaisuja nyt ja tulevaisuudessa. Lisätietoja osoitteessa plantronics.com.

PEAR Sports

PEAR Sports ohjaa kuntoilijaa jokaisella askelella innovatiivisen ja intuitiivisen teknologiansa avulla. Maailman parhaisiin kuuluvien urheilijoiden ja fitness-ammattilaisten vuorovaikutteiset ääniohjelmat ja personoidut kuntoilusuunnitelmat sisältävät yli 500 erilaista ohjelmaa juoksuun, pyöräilyyn ja voimaharjoitteluun. Biopalautetta ja dataa yhdistävä PEARin ohjelmisto auttaa käyttäjiä treenaamaan fiksummin, säilyttämään motivaation ja jakamaan menestykset. PEAR auttaa tavallista kuntoilijaa saavuttamaan parempia tuloksia nopeammin. Lisätietoja: www.pearsports.com | @pearsports

Lisätietoja sekä kuva- ja testilaitepyynnöt:

Toni Stubin, Netprofile 040 865 6560 toni@netprofile.fi