Uusilla Plantronics RIG 500 PRO -pelikuulokkeilla parempi näppituntuma pelien äänimaailmaan

RIG Game Audio Dial -säätimen ansiosta Xbox One- ja PS4-pelaajien ei tarvitse irrottaa käsiään peliohjaimesta äänenvoimakkuutta säädettäessä

Tiedotusvälineille 7.6.2018

Plantronics on julkistanut uudet RIG 500 PRO -sarjan pelikuulokkeet, jotka yhdistävät korkealuokkaisen äänen ultrakevyeen rakenteeseen. RIG 500 PRO:t ovat ensimmäiset pelikuulokkeet, joiden avointen korvakuppien sisällä on eristetyt akustiikkakammiot. Tämä vähentää äänen säröjä ja luo ihanteellisen ääniympäristön nykyaikaisille pelialustoille.

Huippuluokan 50 mm:n kuuloke-elementit tuottavat laajan taajuusvasteen. Kahdesta materiaalista valmistetut pehmusteet tuntuvat mukavilta pitkissäkin pelisessioissa ja vaimentavat ulkoisia ääniä. Lisäksi kuulokkeiden pelikonsolikäyttöön tarkoitetuissa versioissa on 3,5 mm:n liitännällä varustettu RIG Game Audio Dial -äänenvoimakkuussäädin langattomia peliohjaimia varten. Tämän ansiosta äänenvoimakkuutta voi säätää suoraan ohjaimesta otetta irrottamatta. Kuulokkeiden PC-versioissa on johtoon kiinnitetty äänenvoimakkuuden säädin.

”Uudet RIG 500 PRO -sarjan kuulokkeet vievät RIG 500 -mallien innovatiivisen modulaarisen rakenteen uudelle tasolle”, sanoo Plantronicsin pelituotteiden johtaja Gregory Morquin. “Olemme aiemmin tuoneet kilpapelaajien käyttöön ensimmäisinä mm. VR-ympäristöön tarkoitetut kuulokkeet ja Dolby Atmos -aktivoinnin. Nyt avaamme uusia uria Xbox One- ja PS4-konsolien langattomille ohjaimille tarkoitetulla RIG Game Audio Dial -äänenvoimakkuussäätimellä.

RIG 500 PRO -sarjan kuulokkeet ovat saatavilla konsoli-, PC-, ja eSports-versioina. Alkuperäisen RIG 500 -sarjan kevyttä ja modulaarista rakennetta on PRO-sarjassa tehostettu mm. seuraavilla ominaisuuksilla:

• Huippuluokan 50 mm:n kuuloke-elementit
  • Irrotettava melua vaimentava puomimikrofoni, joka mykistyy automaattisesti ylös käännettäessä
  • Irrotettavat, helposti vaihdettavat ja uusittavat johdot
  • Vaihdettavat korvatyynyt, joissa on hengittävä kangaspinnoite ja ulkopuolisia ääniä vaimentava materiaali
  • Eristetyt akustiikkakammiot vähentävät äänen säröilyä
  • Kätevä RIG Game Audio Dial -äänenvoimakkuuden säädin Xbox One- ja PS4-konsoleille
  • Johtoon integroitu äänenvoimakkuuden säädin PC-versioissa
  • Mahdollisuus kolmiulotteisen äänimaailman käyttöönottoon valmiiksi maksetulla Dolby Atmos for Headphones -aktivointikoodilla

Xbox One- ja PlayStation 4 -pelikonsoleille sekä Windows 10 -PC:ille tarkoitetut RIG 500 PRO -sarjan kuulokkeet ovat saatavilla seuraavin hinnoin:

• RIG 500 PRO HC, PS4- ja Xbox One -konsoleille: 79,99 €
  • RIG 500 PRO, sisältää metallisen sangan ja voimakkuudensäätimellä varustetun äänikaapelin PC:itä varten: 99,99 €
  • RIG 500 PRO Esports Edition, jonka valettu metallikehys ja sanka on suunniteltu erityisesti kilpapelaamiseen: 149,99 €

Lisätietoja RIG 500 PRO -sarjan uusista ominaisuuksista on täällä.

Lisätietoja lehdistölle, testilaitteet ja kuvapyynnöt:
Toni Stubin, Netprofile

Tietoja Plantronicsista
Plantronics on maailman johtava kuulokevalmistaja ja audiotekniikan edelläkävijä. Sen tuotevalikoima ulottuu yritysten viestintälaitteista kuluttajien bluetooth- ja pelikuulokkeisiin. Alun perin kaupallisen lentoliikenteen tarpeisiin kehitettyjä tuotteita käyttävät nykyään muun muassa hätäkeskukset, lennonjohtajat, kaikki Fortune 100 -listan yritykset sekä kuluttajat kaikkialla maailmassa. Lisätietoa: www.plantronics.com