10-vuotias Iina haastaa Talent-Markun

Talent Suomi -kisa huipentuu finaaliin sunnuntaina 22.11. Peliyhtiö Unibet uskoo, että pyhäjärveläinen Iina Kangasharju on ainoa, joka voi haastaa ennakkosuosikki Markku Laamasen.

Talentin finaalijoukko varmistui, kun viimeisestä semifinaalista jatkoon pääsivät keppiakrobaatti Elmeri Rantalainen, sisätaitolentoryhmä Flying Circus ja imitaattori Osku Pienimäki. Peliyhtiö Unibet uskoo, että voiton vie läpi koko kisan ennakkosuosikkina jyrännyt Laamanen. Kymmenvuotias laulaja Iina Kangasharju roikkuu Laamasen kintereillä voitossa - Unibet antaa laulajaneidolle kertoimen 4,00. Elmeri Rantalainen saa Unibetilta kertoimen 5,00 ja Flying Circus kertoimen 6,50. Talentin finaali nähdään suorana lähetyksenä sunnuntaina 22. marraskuuta. Unibetin kertoimet Kuka voittaa Talent Finlandin 2009? Panoksia ei palauteta jos kilpailija ei osallistu. Muiden kertoimet pyydettäessä. Laamanen, Markku 2,50 Kangasharju, Iina 4,00 Rantalainen, Elmeri 5,00 Flying Circus 6,50 Leppälä, Joona 8,00 Mäkelä, Miikka 8,00 Natural Hype 8,00 Will Funk for Food 12,00 Pienimäki, Osku 15,00