Affectosta vuoden pohjoismainen SAP Business Objects -kumppani

Ohjelmistoyhtiö SAP valitsee joka vuosi parhaan pohjoismaisen SAP Business Objects -kumppanin. Palkintokriteereitä ovat myynti, implementointi, asiakasreferenssit ja erikoisasiantuntemus. Tänä vuonna arvostetun palkinnon voitti Affecto.

Affectolla on konsultoinnin, suunnittelun ja implementoinnin alueelta noin 15 vuoden kokemus Business Objectsista. Yhtiöllä on 150 asiakasta ja se hoitaa 200 ylläpitosopimusta. - Affecto erottuu edukseen SAP Business Objects -tuotetietämyksellään ja kyvyllään muuttaa asiakkaalta saadut tiedot oivalluksiksi. Näistä syistä Affecto ansaitsee tämänvuotisen palkinnon parhaana Pohjoismaiden SAP Business Objects -kumppanina, sanoo SAP Finlandin pk-yritysmyynnistä vastaava Maria Walden. Affecto kasvatti lisenssimyyntiään viime vuonna 10 prosentilla. Lisäksi yhtiö tekee jatkuvasti töitä tarjotakseen laadukkaita palveluja ja myydäkseen koko SAP Business Objects -portfoliota. - Olemme erittäin ylpeitä voitettuamme palkinnon, joka vahvistaa asemaamme SAP Business Objectsin pohjoismaisena yhteistyökumppanina. Tämä ei ole vain yksi rohkaiseva saavutus, vaan palkinto kaikille 130 omistautuneelle työntekijällemme, sanoo Affecton Director Software Erik Gregers Andreasen.