Cleantech Finland -brändin Pohjois-Amerikan lanseeraus tänään New Yorkissa

Suomen ympäristöliiketoiminnan kasvua tukevan Cleantech Finland -brändin Pohjois-Amerikan lanseeraus tehdään tänään New Yorkin Designviikkojen yhteydessä järjestettävässä Green and Creative Design ympäristö- ja designseminaarissa.

Green and Creative -seminaari on osa New Yorkin designviikoilla järjestettävää kolmipäiväistä Playful: New Finnish Design -tapahtumaa. Seminaarissa lanseerataan Pohjois-Amerikkaan Suomen ympäristöliiketoiminnan kasvua tukeva Cleantech Finland -brändi. Sen tavoitteena on profiloida Suomi tunnetuimmaksi cleantech-maaksi Suomen kannalta potentiaalisilla markkina-alueilla vuoteen 2012 mennessä. - Tapahtumaan osallistuminen on meille tärkeää sekä Suomen cleantech tunnettavuuden lisäämisessä että kontaktien luomisessa, kertoo Cleantech Finlandin ohjelmajohtaja Santtu Hulkkonen. Tapahtuman järjestävät Design Forum Finland, Suomen New Yorkin pääkonsulaatti ja Suomen New Yorkin kulttuuri-instituutti yhdessä Cleantech Finlandin kanssa ja se toteutetaan yhteistyössä Meatpacking District Initiativen ja Abe NYC, Inc:in kanssa.