Digitaalisten terveysinnovaatioiden ekosysteemi käyntiin Suomessa

Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri on ensimmäisten sairaaloiden joukossa maailmassa koordinoimassa terveysteknologiaan erikoistunutta hanketta yhteistyössä 14 teknologiaan ja digitaalisuuteen erikoistuneen suomalaisen yrityksen kanssa. Mukana on pk-yrityksiä ja suuria kansainvälisiä konserneja. Tavoitteena on vahvistaa Suomen asemaa terveysteknologian huippumaana, lisätä terveysteknologian vientiä ja luoda uusia ratkaisuja kliinisiin tarpeisiin. Tavoitteena on myös houkutella ulkomaisia yrityksiä investoimaan Suomeen ja luoda uusia työpaikkoja. Hankeen ensimmäiset projektit ovat käynnistymässä jo syksyn aikana.

Tervetuloa kuulemaan aiheesta lisää maanantaina 18.9.2017 klo 10-11 Allergiataloon, Paciuksenkatu 19 (Helsinki).

Ohjelma:

Suomesta terveysteknologian kärkimaa , Aki Lindén, toimitusjohtaja, HUS

Yhteisellä kehittämisellä parempaa ja nopeampaa hoitoa , Case Nokia, Miikka Korja, neurokirurgian dosentti ja erikoislääkäri, HYKS ja Kehittämisylilääkäri, HUS

Paneelikeskustelu: Terveysdatasta innovaatioita ja tuotteita : BC Platforms, Microsoft, Fujitsu

Tervetuloa!

Visa Honkanen, kehitysjohtaja, HUS

Ilmoittautumiset tilaisuuteen pe 15.9. klo 13 mennessä osoitteeseen sanna.silvennoinen@bm.com .

Hankkeessa ovat mukana CGI, Elisa, Fujitsu, GE, HUS, IBM, Nokia, Planmeca, Tieto, BCB Medical, BC Platforms, Innofactor, Noona, Microsoft ja Reaktor.