Digium palkittiin voittajana Red Herring -kasvuyrityskilpailussa

Palautteenhallinnan ohjelmistoyhtiö Digium palkittiin eilen yhtenä Red Herring 100 Europe kasvuyrityskilpailun voittajana. Valinnassa vaikuttaneita kriteerejä olivat strateginen kilpailukyky, kaupalliset näytöt sekä tuotteen innovatiivisuus.

Voittajat julkistettiin Pariisissa 27. toukokuuta järjestetyssä finaalissa. Kilpailun finalisteina oli 200 edistyksellisintä teknologiayritystä Euroopasta. Red Herring 100 Europe -listalle pääsivät Suomesta Cellictica, Digium, Flowdock, GigsWiz.com, Ideakone, Pancomp International, Red Solution Finland, Sibesonke ja Snoobi. - Tavoitteellinen, asiakaslähtöinen toimintamme on avaintekijä siihen, että olemme menestyneet ja saavuttaneet markkinajohtajan aseman omalla alallamme. Red Herringin tunnustus on osoitus oman henkilöstömme sitoutuneisuudesta, osaamisesta ja asiakaslähtöisestä tekemisestä. Tunnustus on palkinto koko yritykselle ja sen asiakkaille siitä uskosta ja luottamuksesta, josta olemme nöyrinä saaneet nauttia, Digiumin toimitusjohtaja Matti Heikkonen kertoo. Red Herring on yksi maailman arvostetuimmista teknologialiiketoimintaa seuraavista medioista. Vuosittain järjestettävässä kilpailussa valitaan Euroopan kaikkein lupaavimmat teknologia-alan kasvuyritykset satojen yhtiöiden joukosta. - Taloustilanteesta huolimatta arvioitavana oli runsaasti hyviä ja innovatiivisia yrityksiä laadukkailla tuotteilla, joten voittajien valinta suuresta massasta ei ollut helppoa. Raati näki voittajissa kuitenkin poikkeuksellista potentiaalia, jotka tulevat varmasti saamaan paljon menestystä osakseen, toteaa Red Herringin toimitusjohtaja Alex Vieux.