Elisan tytäryhtiö Enia luo Jyväskylään 30 uutta työpaikkaa

Enia laajentaa toimintaansa Jyväskylässä ja rekrytoi 30 uutta työntekijää puhelinmarkkinoinnin tehtäviin. Uudet rekrytoinnit lähes kaksinkertaistavat Enian henkilökunnan Jyväskylässä.

Telemarkkinointiin keskittyvä Enia haluaa jatkaa vahvana paikallisena toimijana ja rekrytoi nykyisen 35 henkilön lisäksi 30 uutta työntekijää kokopäiväisiin ja osa-aikaisiin myyntitehtäviin Jyväskylässä.

- Meillä on tarve laajentaa toimintaamme. Koska kokemuksemme Jyväskylästä ovat hyvät, haluamme tuplata henkilömäärämme ja haemme vahvistukseksi kiinnostuneita ja osaavia työntekijöitä, Enian toimitusjohtaja Antti Ihanainen toteaa.

Enia on telemarkkinointiin keskittyvä yritys, joka työllistää yli 900 henkilöä 19 paikkakunnalla ympäri Suomen. Enia on Elisan tytäryhtiö, joka markkinoi Saunalahden liittymiä sekä Elisan palveluja.

Lisätiedot:
Antti Ihanainen, toimitusjohtaja, Enia Oy, 0503707900, antti.ihanainen@elisa.fi