Ensikertalainen tyhjensi jackpotista lähes 30 000 euroa

20-vuotias suomalaispelaaja sai elämänsä jackpotin pelattuaan vasta neljännen kierroksen peliyhtiö Unibetin Jackpot Deuces -videopokeripeliä.

Lähes 30 000 euron jättipotti osui nuoren miehen kohdalle varsin nopeasti. Hän oli avannut pelitilinsä, tehnyt 15 euron talletuksen samana päivänä ja ehtinyt pelata Jackpot Deucesta vasta neljä kierrosta, kun päävoitto osui kohdalle. Kyseessä on tavallinen videopokeripeli, jossa jackpotin saamiseksi vaaditaan kuningasvärisuora. Unibet on tarjonnut ladattavan kasinon kautta pelejä noin vuoden ajan. Suurimmillaan jackpotit ovat useita miljoonia euroja. Kesäkuussa hollantilaisnainen voitti Unibetin Mega Fortune -pelin jackpotista 4,3 miljoonaa euroa.