Fjordin trendit vuodelle 2013 julki

Pohjoismaiden suurin digitaalinen palvelumuotoilutoimisto Fjord on listannut keskeisimmät digitaaliset trendit vuodelle 2013. Digitaalisten palveluiden käyttäjien odotukset, trendien vaikutus liiketoimintaan ja teknologinen kehitys ovat katsauksen keskiössä.

”Yritys, joka ei ota näitä kehityslinjoja huomioon omassa liiketoiminnassaan, tulee näivettymään”, kommentoi Fjord-konsernin toimitusjohtaja Olof Schybergson .

”Keräsimme trenditietoa kaikista toimistoistamme ympäri maailmaa. Keskityimme erityisesti asioihin, joiden vaikutus tulee näkymään aivan lähitulevaisuudessa”, Schybergson jatkaa.

Fjordin trendit vuodelle 2013 ovat:

1) Ihmiset pilaavat kaiken

2) Omistan itseni

3) Henkilökohtaisen ekosysteemin alku

4) Keep it simple stupid.

5) Vähittäiskaupan vallankumous

6) Käyttöoikeus on uutta omistamista

7) Oppiminen personoituu

8) Puhutsä mulle?

9) Mobiilikuilu

10) Toimi startupin tavoin

Alkuperäinen englanninkielinen trendikooste ja konkreettiset ehdotukset, mitä niistä tulisi ottaa opiksi, löytyvät osoitteesta: http://www.slideshare.net/fjordnet/fjord-trends-2013

About Fjord

Fjord is a service design consultancy. We create useful, effective, and desirable digital services that people love. We work with companies to design breakthrough experiences that make complex systems simple and elegant. Founded in 2001, Fjord employs a diverse group of over 180 design experts in eight global creative hubs including Istanbul, Berlin, Helsinki, London, Madrid, New York, Paris, San Francisco, and Stockholm. Clients include BBC, Citibank, ESPN, Flickr, Foursquare, MSN, Nokia, Qualcomm and Telefonica, among others.