Habitatin kevät tulee idästä

Sisustusliike Habitatin kevät-kesä 2015 mallisto ammentaa inspiraationsa Japanista ja orientista.

Lämpimän sään ja kirsikankukka-ajan kunniaksi Habitatin kevät-kesämallisto on nyt täällä!

Tänä vuonna malliston vaikutteet tulevat japanilaisen estetiikan harmonioista ja kontrasteista, ja suunnittelussa nyökätään myös muualle Kaukoitään.

Malliston tuotteissa näkyy Japanille tyypillinen selkeälinjaisuus, harmonisuus ja graafiset kuviot. Muotoilussa kunnioitetaan perinteisiä käsityöläistaitoja ja yhdistetään niitä moderneihin vaikutteisiin.

Muste valuu lautasen reunalta, aivan kuin kalligrafi olisi juuri puhdistanut pensselinsä siihen, origamilintu laskeutuu tyynynreunalle lepäämään ja nomadin matkasohva onkin kokoon taiteltu futoni.

Uuden kevät-kesä-malliston löydät nyt Habitatin myymälästä osoitteesta Keskuskatu 6 ja malliston tunnelmakuvat mediapankistamme:

Tunnus: habitat
Salasana: hab1tars

Kuvat ovat median käytettävissä toimituksellisissa sisällöissä, muistathan mainita Habitatin kuvatiedoissa.

Myymälän yhteystiedot:
Habitat
Keskuskatu 6
habitat@habitatfinland.fi
www.habitatfinland.fi

Avoinna
ma-pe 10–20
la 10–18
(su 12–18)

Lisätiedot ja lehdistölainat:
Vesa Kemppainen, puh. +358 44 724 6637, e-mail vesa.kemppainen@habitatfinland.fi

Habitat on vuonna 1964 perustettu eurooppalainen sisustusbrändi, joka on tunnettu erityisesti suurelle yleisölle suunnatusta innovatiivisesta, modernista ja funktionaalisesta muotoilustaan. Habitatilla on Euroopassa yli 50 myymälää. Ensimmäinen Suomen-myymälä avattiin Helsingissä marraskuussa 2014.