Helsinki-Vantaan lentoaseman ravintolatarjonta lisääntyy

Uusittu Restaurant & Deli Fly Inn on upea portti Suomesta maailmalle

Ainutlaatuisesta näköalastaan tunnettu Restaurant & Deli Fly Inn on uudistunut. Dsign Vertti Kivi & co. suunnittelema luonnonmukainen interiööri ja uusi sisäänkäynti porttialueelle 27 avautuvat Wine & Wiew -viinibaarin välittömään läheisyyteen.

Lentoaseman vierailla on käyntikohtaisesti vaihtuvia ravintolatarpeita. Uudistunut Restaurant & Deli Fly Inn vastaa tarjonnallaan näihin tarpeisiin.

"Aikaisin aamulla aukeavassa Delissä on tarjolla virkistävää aamupalavalikoimaa, raikkaita salaatteja ja herkullisia kahvilatuotteita. Delin taakse sijoittuvan Restaurantin a´la Carte lista taas tarjoaa laajan ja laadukkaan kirjon suomalaisia makuja poroburgerista Helsinki Menuun", toteaa SSP Finlandin uusi Chef de Cuisines Tony Hienonen.

Laatuaikaa lentokentällä - jokaiselle matkustajalle

Ruokalistalle on koottu ruokalajikohtaiset juomasuositukset, jotka täydentävät ruoka-annosten makumaailmaa ja palvelevat vaativampaakin asiakasta. Laadukasta ja kiireetöntä nautiskelua silmälläpitäen tarjolla on aina myös muutamia fine-valikoiman viinejä.

"Lentoaseman porttialueen korkein kohta ja varsinainen näköalaterassi on Delin yläpuolelle sijoittuva Lapin Kulta Lounge. Se on kaikkien vieraiden vapaasti käytettävissä oleva loungetila ja tarjoaa jokaiselle mahdollisuuden nousta arjen yläpuolelle nauttimaan Delin monipuolisesta tarjonnasta", kertoo Operations Manager Heli Sirén.

Restaurant & Deli Fly Inn palvelee asiakkaita seitsemänä päivänä viikossa. Deli on avoinna klo 10:00 – 21.00 ja Restaurant klo 11:00 – 20:00.

Jussi Laakso (Director, Operations and Marketing) Puhelin: 0207 629 780

Heli Sirén (Operations Manager) Puhelin: 0207 629 788

Tony Hienonen (Chef de Cuisines) Puhelin: 0207 629 798

Select Service Partner Finland Oy (SSP Finland) toimii Helsinki-Vantaan ja Rovaniemen lentoasemilla ja tuottaa ravintola-, kahvila-, kioski-, kokous- ja loungepalveluja. Yrityksen toimintaan kuuluu yli 20 palvelupistettä Helsinki-Vantaan lentoaseman portti- ja yleisöalueella. Rovaniemen lentoasemalla yritys vastaa Finavian Hello-konseptin mukaisten kahviloiden ja ravintoloiden sekä duty-free -kaupan operoinnista

SSP Finlandin palveluksessa on 250 työntekijää. SSP Finland on osa maailmanlaajuista SSP Groupia jolla on toimintaa yli 30 maassa, pääosin lento- ja rautatieasemilla.