HP julkistaa uusia tietoturvaratkaisuja työasemista pilvipalveluihin

10.2.2010 – HP on julkistanut HP Secure Advantage -tietoturvapalveluita ja ratkaisuja, joiden avulla asiakkaat voivat arvioida järjestelmiensä haavoittuvuutta sekä tehostaa tietosuojaa. Uusien tuotteiden tarkoituksena on vähentää IT-infrastruktuuriin liittyviä riskejä yksittäisistä työasemista aina pilvilaskentasovelluksiin.

HP Secure Advantage -valikoiman palvelut ja ratkaisut auttavat asiakasta laatimaan kokonaisvaltaisen turvallisuusstrategian, joka kattaa koko yrityksen infrastruktuurin tärkeimmät osa-alueet data centereistä työasemiin, tulostimiin ja pilvilaskentasovelluksiin. Turvallisuus ja erilaisten säännösten noudattaminen ovat yritysten huolenaiheita, ja niihin vaikuttavat sekä kehittyvät uhat että kasvavat lainsäädännön vaatimukset. HP tarjoaa tuotteet, palvelut, osaamisen ja kumppaniverkoston, joiden avulla ratkaisut yritysten suojaustarpeisiin saa samasta lähteestä. Koko organisaation riskinhallintaa HP:n turvallisuusratkaisut kattavat esimerkiksi sovellukset, liiketoiminnan jatkuvuuden, tietojärjestelmien eheyden, data centerit, verkot, tunnistautumisen ja käyttöoikeuksien hallinnan, riskienhallinnan ja turvatoimet. Jokaisen tuotekategorian tukena on useita erillisiä palveluja ja ominaisuuksia erilaisiin tietosuojatarpeisiin vastaamiseksi. "Kun toimiala kehittyy ja kattaa uusia ratkaisuja, kuten pilvilaskennan, ja edistyneempää perinteistä teknologiaa, yritykset pyrkivät etsimään mahdollisimman kevyitä ratkaisuja järjestelmien turvaamiseksi", sanoo HP:n Secure Advantage -yksikön päästrategi Chris Whitener. "HP Secure Advantage yksinkertaistaa prosessia ja tarjoaa kokonaisvaltaisen ratkaisuvalikoiman. Sen ansiosta organisaation kaikki eri turvatarpeet voidaan myös ratkaista ottamalla yhteyttä samaan paikkaan." Lisätietoja HP:n integroidusta turvaratkaisuvalikoimasta osoitteessa www.hp.com/go/security