Huuhkajille huippukerroin Puola-otteluun

Suomen jalkapallomaajoukkue kohtaa lauantain harjoituspelissä Kielcessä Puolan. Peliyhtiö Unibet ei usko Jari Litmasen ja Mikael Forssellin tähdittämien Huuhkajien mahdollisuuksiin, ja tarjoaakin Suomen voitolle kovaa kerrointa 4,50.

Suomi lähti Puolaan varsin nuorella joukkueella. Ryhmässä on kaksi ensikertalaista, Kalle Parviainen ja Ville Jalasto, ja lisäksi yhdeksältä pelaajalta löytyy maajoukkuekokemusta alle 10 pelin verran. Kokeneempaa kaartia edustavat Litmasen ja pahasta loukkaantumisesta paluuta tekevän Forssellin lisäksi Mika Väyrynen, Jonatan Johansson ja Markus Heikkinen. Puola-ottelu on maajoukkueen viimeinen peli ennen kesätaukoa, ja pelaajille erittäin tärkeä näytön paikka syksyllä alkavia EM-karsintoja silmällä pitäen. TV Viisi näyttää lauantain maaottelun suorana lähetyksenä alkaen klo 17.55. Unibetin kertoimet 29.5.2010 1X2 Puola-Suomi 1,70 3,50 4,50 Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/