Justiina ulos BB-talosta − itkupilli Marko jää

Big Brotherin häätöäänestykseen tällä viikolla joutuivat uusina asukkaina taloon astelleet Marko ja Justiina. Peliyhtiö Unibet uskoo, että sunnuntaina talon joutuu jättämään rempseä Justiina.

Unibet on varma Justiinan lähdöstä ja antaa tatuoidulle naiselle kertoimen 1,10. Häätöäänestykseen joutumisen takia itkeskelleen Markon häädölle Unibet antaa kertoimen 5,50. Asemiaan talon voittajasuosikkina vahvistaa edelleen nörttiälykkö Esa A kertoimella 3,00. Esa A:n kintereillä roikkuvat Kätlin kertoimella 4,50 ja Sampo kertoimella 5,00. Unibetin kertoimet Finnish Big Brother 2009 Kuka äänestetään pois seuraavaksi? Justiina 1,10 Marko 5,50 Kuka voittaa Big Brotherin 2009? Muiden kertoimet pyynnöstä. Esa A 3,00 Kätlin 4,50 Sampo 5,00 Sami 6,00 Toni 10,00 Aso 12,00 Minna 15,00 Dana 30,00 Marko 50,00 Justiina 50,00