Katumuusikko Elias jyrää X Factorin kuninkaaksi

Peliyhtiö Unibet uskoo, että Suomen X Factorin voittoon nousee helsinkiläinen katumuusikko Elias Hämäläinen. Alkuperäinen suosikki, rokkikukko Christian Palin, on pudonnut kolmanneksi ja saa Unibetilta nyt kertoimen 5,00.

Unibet uskoo, että X Factorin parhaan kolmen joukkoon mahtuu kilpailija jokaisen tuomarin leiristä. Gugin suojatti Elias saa Unibetilta kertoimen 2,25, ja niskaan hengittää Linda Lampeniuksen luotsaama Enchant-poikayhtye kertoimellaan 4,00. Rennen kaitsema Christian Palin on romahtanut kertoimissa, eikä Unibet usko miehen charmin purevan enää jatkossa. Seuraava näytönpaikka Palinilla ja muilla kilpailijoilla on live-lähetyksessä sunnuntaina klo 19.30. Unibetin kertoimet X Factor 2010 Kuka voittaa? Hämäläinen, Elias 2,25 Enchant 4,00 Palin, Christian 5,00 Tirronen, Leena 5,00 Salmela, Yrjänä 7,00 Taskinen, Samuli 8,00 Soulssisters 20,00