Kokenut pokerihai Jussi Nevanlinna jyräsi SM-nettipokerin Main Eventissä

Pokeriammattilainen Jussi Nevanlinna päihitti viihdejulkkikset eilisessä No Limit Hold’em Main Eventissä. Nettipokerin SM-kisat päättyvät tänään pelattavaan No Limit Hold’em Bigshotsiin.

Eilen pelattu nettipokerin SM-kisojen Main Event päättyi pokerikasvo Jussi Nevanlinnan voittoon. Turnauksessa mukana pelanneet julkkikset Kim Heroldista Jasper Pääkköseen eivät Nevanlinnan kyydissä pärjänneet. Etenkin high-stakes käteispeleistä tunnettu Nevanlinna on yksi Suomen ”pokeritoivoista”. - Pelasin keskittyneesti, enkä hölmöillyt turhia. Mukana oli toki myös onnea, ja moni 50-50-tilanteista kääntyi edukseni, Nevanlinna summaa voittonsa aakkosia. Kisat huipentuvat tänään kello 20 pelattavaan No Limit Hold'em Bigshotsiin, johon myös Nevanlinna osallistuu. Bigshots-pöydässä istuu useampia pokeriammattilaisia, mm. Unibetin pro-pelaaja Jens Kyllönen sekä Ville "Isokala" Wahlbeck. Voittopotin lisäksi Bigshotsissa pelataan paikoista Unibet Open -liveturnaukseen Varsovaan 3.-6.12. Nettipokerin SM-kisat järjestävät Pokerisivut.com ja Unibet.