Mansesta nettipokerin Mekka

Lauantaina pelatun SM-nettipokerin Seven Card Studin mestaruuden vei Markus Ackman, joka voitti jo aiemmin kisoissa myös Razzin mestaruuden. Tamperelainen Ackman kruunasi voitollaan kotikaupunkinsa menestyksen tuoden jo neljännen SM-tittelin kisoista Tampereelle.

Nettipokerin SM-kisoissa yhteensä neljä mestaruutta menivät tamperelaisille pelaajille. Ackmanin lisäksi Tampereen lippua kisoissa pitivät korkealla Shorthanded No Limit Hold'emin voiton napannut Jami Juutila ja Limit Hold’emin voittanut Sauli Alho. SM-kisoissa oli jaossa palkintoja yhteensä yli 100 000 euron arvosta. Kisat päättyivät eilen pelattuun No Limit Hold’em Bigshotsiin, jonka voiton vei Thanh Doan. Nettipokerin SM-kisat järjestivät Pokerisivut.com ja Unibet.