Markku Laamaselle ei löydy haastajaa Talent-kisassa

Talent Suomi -kisassa laulullaan hurmannut Markku Laamanen kuroo lisää etumatkaa ennakkosuosikin asemaansa. Peliyhtiö Unibet antaa tällä viikolla jämsäläisen Laamasen voitolle kertoimen 2,25.

Talentin ensimmäisestä semifinaalista jatkoon äänestettiin laulaja Markku Laamanen, ilmaveivaaja Joona Leppälä sekä tanssiryhmä Natural Hype. Peliyhtiö Unibet uskoo, että koko kisan voiton vie tunteellisilla hittikappaleilla yleisöä villinnyt Markku Laamanen. Finaalipaikkansa varmistaneet Leppälä ja Natural Hype saavat Unibetilta kertoimet 6,50 ja 10,00. Toinen kolmesta semifinaalista nähdään sunnuntaina 8. marraskuuta, ja siellä pääsystä finaaliin taistelevat mm. tankotanssija Iina Laatikainen, pantomiimikko Miikka Mäkelä ja lyömäsoitinryhmä Takomo Percussions. Unibetin kertoimet Kuka voittaa Talent Finlandin 2009? Panoksia ei palauteta jos kilpailija ei osallistu. Muiden kertoimet pyydettäessä. Laamanen, Markku 2,25 Natural Hype 6,50 Leppälä, Joona 10,00 Street Kidz 10,00 Abdelmeguid, Samir 15,00 Efrati, Tom 15,00 Flying Circus 15,00 JKL City Breakers 15,00 Koivunen, Laila-Annikki 15,00 Mäkelä, Miikka 15,00 Sundberg, Anssi 15,00 Will Funk for Food 15,00 Jari Uutela 20,00 Ameli, Wafa 20,00 Ignatius, Kristoffer 20,00 Kastanja Rauhala ja Jonni Peltola 20,00 Laitinen, Lolita 20,00 Laatikainen, Iina 25,00 Percussion, Takomo 25,00 Kangasharju, Iina 30,00 Pienimäki, Osku 30,00 Rantalainen, Elmeri 30,00