Neljä suomalaista jatkoon Unibet Open Varsovassa

Neljä suomalaista selvitti tiensä jatkoon eilen startanneessa Unibet Open Varsovan pääturnauksessa. Suomalaisista suurimman stäkin saalisti pokeriharrastaja Joel "Saapasmono" Sallinen (81 800 euroa), joka päätti osallistua turnaukseen viime tipassa. Myös Lassi Peltola, Kim Herold sekä kerran aikaisemmin Unibet Openin finaalipöydässä nähty Teemu Siiskonen jatkavat turnausta huomenna. Vahvasti pelannut Aleksi Valavuori putosi harmittavasti juuri ennen illan viimeisiä tasoja.

Suurin osa suomalaispelaajista aloittaa urakkansa vasta tänään. Pöytään istuutuvat muun muassa Jussi Heikelä, Satu Tuomisto, Kristian Sohlberg, Amin Asikainen sekä Unibetin ammattilaispelaaja Jens Kyllönen. Kyllöselle Varsovan turnaus on ensimmäinen iso turnaus Unibetin väreissä. Unibet Open järjestetään Varsovassa nyt jo kolmatta kertaa. Ensimmäinen turnaus vuonna 2007 oli kaiken kaikkiaan ensimmäinen Unibet Open, Tuolloin mukana oli 120 osallistujaa. Sittemmin Unibet Open on kehittynyt yhdeksi suosituimmista ja parhaiten tunnetuista pokeriturnauksista Euroopassa. Varsovassa mukana on jälleen satoja pelaajia ympäri Eurooppaa ja turnauksen potissa on tälläkin kertaa yli puoli miljoonaa euroa. www.unibetopen.com