Pääkaupunkiseutu rämpii Kuorosodassa – Vantaa ulos seuraavaksi

Peliyhtiö Unibet uskoo, että pääkaupunkiseudun alamäki saa jatkoa, kun Vantaan kuoro lentää Kuorosodasta ulos seuraavaksi. Kerroin Vicky Rostin luotsaaman Vantaan tippumiselle on 2,25. Niskaan hönkii kuitenkin Kristiina Braskin kuoro kertoimella 2,75.

Unibetia oli uskominen edelliselläkin viikolla, kun Sebastian Rejmanin luotsaama Helsingin kuoro sai odotetusti lähtöpassit. Marco Hietalan Kuopion kuoro jatkaa edelleen ylivoimaisena ennakkosuosikkina voittokertoimellaan 2,25. Kuorosodassa kilpailijat keräävät kotipaikkakunnaltaan kahdenkymmenen hengen kuorot, jotka kisaavat toisiaan vastaan suorissa lähetyksissä. Kuorojen keulakuvina kilpailevat Ilkka Alanko, Marco Hietala, Kristiina Brask, Virve Rosti, Sebastian Rejman ja Sani. Kuorosota nähdään sunnuntaisin kello 19 Nelosella. Unibetin kertoimet Kuorosota 2010 Kenen kuoro äänestetään ulos seuraavaksi? Rosti, Virve 2,25 Brask, Kristiina 2,75 Sani 3,00 Alanko, Ilkka 12,00 Hietala, Marco 15,00 Kenen kuoro voittaa Kuorosodan 2010? Hietala, Marco 2,25 Alanko, Ilkka 3,50 Sani 5,50 Brask, Kristiina 6,00 Rosti, Virve 6,50