PMMP vetää tv-katsojat linnan juhlien ääreen

Itsenäisyyspäivän Linnan juhlat ovat vuodesta toiseen Suomen katsotuin TV-ohjelma. Viime vuonna YLE1-kanavan suoraa lähetystä Linnan juhlista seurasi 1,748,000 katsojaa. Peliyhtiö Unibet tarjoaa tänäkin vuonna mahdollisuutta lyödä vetoa itsenäisyyspäivän vastaanoton TV-katsojalukumääristä.

Unibet uskoo, että tämänvuotinen lähetysajankohta sekä kiinnostavat vieraat kuten tyttöduo PMMP edesauttavat viimevuotisen katsojaluvun ylittymistä. Vetoa voi lyödä osoitteessa www.unibet.com ja vetojen virallisina tuloksina pidetään Finnpanel Oy:n (www.finnpanel.fi) tekemän TV-mittaritutkimuksen tuloksia. Itsenäisyyspäivän vastaanotto 6.12. 2009 18.50 YLE TV1 Kuinka monta katsojaa seuraa suoraa TV-lähetystä? Vain Finnpanel Oy:n viralliset katsojaluvut huomioidaan. Yli 1,750,000 1,45 Alle 1,750,000 2,55