Pokeria pelaamalla Valioliigamatkalle Lontooseen

Unibet järjestää tänä viikonloppuna Valioliigapokeriturnauksen, jonka palkintona on unohtumaton futismatka Lontooseen kärkikamppailuun Chelsea-Manchester United.

Nyt pelataan Valioliigamatkan voitosta. Ainoastaan suomalaisille avoinna oleva Unibetin valioliigapokeriturnaus pelataan sunnuntaina-iltana 1.11. klo 20 osoitteessa www.unibet.com ja buy-in on vain 5 euroa. Voittaja saa kahden hengen matkapaketin ensi viikonloppuna, 8. marraskuuta Lontoossa Stamford Bridgellä pelattavaan Chelsea-Manchester United otteluun. Palkintomatkapaketti sisältää ottelulippujen lisäksi mm. lennot ja majoituksen sekä illallisen Lontoossa. Matka kestää lauantai-aamusta maanantai-iltapäivään.