Pokeriplayboy muisti vähävaraisia lapsia

Suomen tunnetuimpiin pokeriammattilaisiin kuuluva, pokeriplayboyksikin tituleerattu Ilari Sahamies vei voiton eilisessä Unibetin hyväntekeväisyyspokeriturnauksessa. Sahamies lahjoitti tuhannen euron voittopottinsa HOPE ry:lle vähävaraisten perheiden lasten hyväksi. Itselleen Sahamies kuittasi voitosta paikan Unibet Open Golden Sands -turnaukseen kesäkuun alussa.

Bläk-klubilla järjestetyssä turnauksessa pelasi useita Pokeritähti-ohjelmasta tuttuja julkkiksia. Mukana olivat muun muassa Timo Kotipelto, Amin Asikainen, Aleksi Valavuori, Tea Khalifa, Kirsi Salo, Kim Herold sekä Satu Tuomisto ja Vappu Pimiä. Pokeritähti-uusinnat jatkuvat TV Viisi -kanavalla ensi sunnuntaina kello 22.50.