Rezidor-konserni valitsi vuoden hotelliksi Helsingin Radisson Blu Plazan

Helsingin Radisson Blu Plaza Hotelli valittiin vuoden parhaaksi Radisson Blu -ketjun franchise-hotelliksi. Myös muita pohjoismaalaisia hotelleja palkittiin.

Suomalainen, Helsingin Radisson Blu Plaza Hotelli valittiin vuoden parhaaksi Radisson Blu -ketjun franchise-hotelliksi. Muista konsernin pohjoismaisista hotelleista Uppsalan Park Inn by Radisson -hotelli sai Park Inn -ketjun vuoden parhaan franchise-hotellin palkinnon.

- Olen todella iloinen ja ylpeä, että olemme voineet kehittää uudenlaisen tuotteen ja palvelu-konseptin Helsingin upeimmalle hotellille. Tämä hotelli on myös omistajamme, SOK:n, lippulaiva. Franchise Hotel 2013 -palkinnon voitto kuuluu mahtavalle henkilökunnallemme. Heidän ammatti-taitonsa, joustavuutensa ja kykynsä kehittyä on ensiluokkaista. Iso kiitos kuuluu myös lojaaleille asiakkaillemme, jotka ovat suositelleet meitä. Asiakasuskollisuus, jonka eteen Plaza on tehnyt pitkä-jänteistä työtä ja tullut siitä palkituksi kantaa nyt hedelmää. Tämä palkinto auttaa meitä myös edelleen kehittämään toimintaamme ja tekemään tästä vuodesta mahtavan, kertoo Helsingin Radisson Blu Plaza Hotellin johtajana uudistuksen aikana toiminut Inari Lehtinen.

Norjalainen Bjørg Hult palkittiin vuoden hotellinjohtajana. Hult on Stavangerissa toimivan Park Inn by Radisson -hotellin johtaja.

-Tämä palkinto on sekä minulle että tiimilleni valtava innoittaja. Meillä on ollut ja on edelleen monia haasteita, enkä varmasti olisi onnistunut työssäni hotellinjohtajana, jos minulla ei olisi ollut apunani oikeanlaista tiimiä. Palkinto on todiste siitä, että olemme oikealla tiellä, ja että Rezidorin johto arvostaa saavutuksiamme, Stavangerin Park Inn by Radisson -hotellin johtaja Bjørg Hult toteaa.

-Olen ylpeä siitä, että pohjoismaiset hotellit sijoittuivat näin hienosti. Se on osoitus työntekijöiden omistautumisesta työlleen sekä heidän positiivisuudestaan ja ammattitaidostaan, joiden ansiosta hotellivieraat pääsevät kokemaan ainutlaatuisen hotellielämyksen. Palkinnot osoittavat myös, että konsernin huomioi heidän työpanoksensa, tiivistää Thomas Englehart, Carlson Rezidorin Area Vice President Nordics.

Palkinnot jaettiin Abu Dhabissa 2.-4.4. pidetyssä vuotuisessa strategiatapaamisessa, johon osallistui yli 430 Rezidor-johtoista hotellia eri puolilta maailmaa. Konferenssin aikana saatiin juhlia monia hotelleja ja hotellinjohtajia, jotka ovat menestyneet edellisen vuoden aikana.

Lisätietoja, kuvia ja muuta lehdistömateriaalia koskevat kyselyt:

Angelica Montez, Pohjoismaiden PR- ja viestintäpäällikkö, Carlson Rezidor
Sähköposti: angelica.montez@carlsonrezidor.com, puhelin: +47 94 88 18 61

Tietoja Carlson Rezidor Hotel Groupista

Carlson Rezidor Hotel Group on maailman suurimpia ja dynaamisimpia hotelliketjuja. Yhtiöllä on yli 1 300 toiminnassa tai kehitteillä olevaa hotellia, ja se toimii 100 maassa ja maanosassa ympäri maailman. Sen tuotemerkkejä ovat Radisson Blu, Radisson®, Park Plaza®, Park Inn by Radisson, Country Inns & Suites By CarlsonSM ja Hotel Missoni. Hotelliketjun tavoitteena on lisätä toiminnassa tai kehitteillä olevien hotellien määrä 1 500:aan vuoteen 2015 mennessä. Useimmissa ketjun hotelleissa asiakkaat voivat hyödyntää Club CarlsonSM. -kanta-asiakasohjelmaa, joka on maailman houkuttelevimpia asiakasohjelmia. Carlson Rezidor Hotel Group ja sen tuotemerkit työllistävät yhteensä yli 85 000 henkilöä.

Carlson Rezidor Hotel Groupin päätoimipaikat sijaitsevat Minneapolisissa Yhdysvalloissa ja Brysselissä Belgiassa.

www.rezidor.com ja www.carlsonrezidor.com