Rovaniemeläinen raikulipoika ulos BB-talosta

Kaikki Big Brother -talon asukkaat ovat häätöuhan alla tällä viikolla. Peliyhtiö Unibet on vakuuttunut, että sunnuntain suorassa lähetyksessä talosta poistuu energiapakkaus Toni.

Unibet on varma, että BB-talosta häädetään seuraavaksi Ason kanssa kylpyhetkiä viettänyt Toni, joka on ollut häätöäänestyksessä jo useaan otteeseen. Unibet antaa Tonin lähdölle kertoimen 1,01. Tonin niskaan häätöäänestyksessä hengittävät Stephania kertoimellaan 1,10 ja Dana kertoimellaan 1,18. Tiukimmin paikastaan talossa pitävät kiinni voittajasuosikit Esa A ja Kätlin. Heidän häädöilleen sunnuntain Big Brother Talk Showssa Unibet antaa kertoimen 25,00. Unibetin kertoimet Suomen Big Brother 2009 Häätö 22.11. Äänestetäänkö asukas ulos? Toni Kyllä 1,01 Ei 12,00 Kätlin Kyllä 25,00 Dana Kyllä 1,18 Ei 4,00 Esa A Kyllä 25,00 Antti Kyllä 1,42 Ei 2,60 Sampo Kyllä 1,65 Ei 2,05 Stephania Kyllä 1,10 Ei 5,50 Aso Kyllä 12,00 Ei 1,01 Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/