SM-nettipokerin Bigshotsin voitto Thanh Doanille

Nettipokerin SM-kisat huipentuivat eilen pelattuun No Limit Hold’em Bigshotsiin. Voiton vei Unibet Open Lontoo -liveturnauksenkin voittanut Thanh Doan. Aleksi Valavuori taisteli turnauksessa itsensä kolmanneksi.

Eilisen 21 000 euron voittopotin ja matkan Varsovan Unibet Open -liveturnaukseen 3.–6.12. nappasi helsinkiläinen Thanh Doan. - Oli aika tiukkaa peliä, mutta en onneksi joutunut ottamaan suuria riskejä. Pystyin pelaamaan keskittyneesti alusta loppuun ja lukemaan muiden peliä hyvin, Doan summaa menestystään Bigshotsissa. Varsovaan lähtee myös Aleksi Valavuori, joka päihitti eilisessä turnauksessa muun muassa pokeriammattilaiset Ville Wahlbeckin, Ilari Sahamiehen ja Jens Kyllösen. Maltti oli Valavuoren valtti pokeritähtien kivikovassa seurassa. - Kippailin tosi koviakin käsiä enkä ottanut riskejä. Maltoin pelata kärsivällisesti, mutta toimin silti aina heti, kun paikka tuli. Eilinen turnaus oli kovin, mitä olen koskaan pelannut, sillä vastassa oli Suomen ja maailman parhaita pokerikasvoja, Valavuori hehkuttaa. Nettipokerin SM-kisoissa oli jaossa palkintoja yli 100 000 euron arvosta. Kisat järjestivät Pokerisivut.com ja Unibet.