Tiger Woods kaataa vaihteeksi kilpakumppaninsa

Kerran maailman paras golfari, sittemmin kevytkenkäinen hurmuri Tiger Woods tekee paluun golfin huipputasolle 8.–11.4. pelattavassa US Mastersissa. Peliyhtiö Unibet uskoo Woodsin vahvaan comebackiin: kaikki hänen voitolleen lyödyt hävinneet vedot maksetaan takaisin, jos Woods tekee 20 birdietä tai enemmän!

Woods on voittanut US Mastersin neljä kertaa, mutta millainen on hänen pelikuntonsa uskomattomiin mittasuhteisiin paisuneen seksiskandaalin jäljiltä? Woods oli viimeksi mukana kilpatason golfissa marraskuun puolivälissä, jolloin hän voitti turnauksen Australiassa. Nähdäänkö Augustassa jälleen Tigerin raivokkaita tuuletuksia, vai meneekö kaikki taas puihin? Unibetin kertoimet 8.–11.4.2010 Kuka voittaa US Mastersin? Woods, T 4,50 Mickelson, P 8,00 Els, E 11,00 Harrington, P 17,00 Stricker, S 20,00 Casey, P 25,00 McIlroy, R 25,00 Ogilvy, G 25,00 Westwood, L 25,00 Goosen, R 30,00 Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/