Tiki: Anaheimille selkäsauna Tampa Baylta

Peliyhtiö Unibetin eksperttivihjaaja Esa "Tiki" Tikkanen uskoo, että Tampa Bay nöyryyttää Selänteen ja Koivun Anaheimia lukemin 3–6. Tikkanen tarjoaa omaan legendaariseen tyyliinsä videovihjeet mielenkiintoisimpiin otteluihin koko kauden ajan Unibetilla.

https://www.unibet.com/betting/article.do?contentId=46288 Minnesota–Phoenix: Phoenix on yksi heittopussijoukkueista ja NHL omistaa Phoenixin tällä hetkellä. Phoenix pelaa kyllä hyvää jääkiekkoa silloin tällöin, mutta uskon edelleen, että Minnesota nousee ja voittaa tämän ottelun 5–1. Tähän laitan siis 1. Carolina–Toronto: Carolinan suomalaispelaajat ovat olleet paljon esillä ja tehneet maaleja. Kysymys kuuluu, pystyykö Carolinan joukkue pelaamaan täysillä koko 60 minuuttia. Toronto on liigan huonoin joukkue ja vaikka heillä oli viimeksi Toskala maalissa lähes koko ottelun ajan, hänkin päästi kaksi maalia taakseen. Uskon, että Carolina voittaa 4–2. Laitan tähän 1. Anaheim–Tampa Bay: Tampa Bayn Niittymäki on ehdottomasti tällä hetkellä koko liigan ykkösmaalivahti. Luotan kyllä edelleen Anaheimiinkin, vaikka ovat pelanneet hyvin ailahtelevasti. Teemu on toki tehnyt pisteitä, mutta se ei koko joukkueen panokseksi riitä. Luulen, että Anaheimille on tiedossa nöyryytystä lukemin 3–6. Tähän laitan 2. Tikin vinkit: Minnesota Wild–Phoenix Coyotes 1 Carolina Hurricanes–Toronto Maple Leafs 1 Anaheim Ducks–Tampa Bay Lightning 2 Unibetin kertoimet NHL 1X2 19.11.2009 Buffalo Sabres – Florida Panthers 1,82 4,10 3,60 Detroit Red Wings – Dallas Stars 1,85 4,15 3,45 Minnesota Wild – Phoenix Coyotes 2,15 3,90 2,85 Edmonton Oilers – Colorado Avalanche 2,25 4,00 2,65 Los Angeles Kings – Philadelphia Flyers 2,45 4,05 2,40 Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/