Tiki: Capitalsin hyökkäys murjoo huippuottelussa Penguinsin

Viiden Stanley Cup -sormuksen ylpeä haltija, armoitettu playoff-pelaaja Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana jääkiekon SM-liigassa ja NHL:ssä. Tiki vihjaa torstain ja perjantain väliselle kiihkeälle NHL-kierrokselle kotivoittoja. Huippuotteluun Washingtonin ja Pittsburghin välillä Tiki ennustaa maalijuhlia.

Carolina–Montreal: Montrealin alkukausi on ollut hyvä, mutta viime peleissä on näkynyt väsymisen merkkejä. Carolina on hyvä kotonaan, ja se kääntää vaa’an heille tässä tiukassa pelissä. Ykkönen.
Washington–Pittsburgh:
Yksi nyky-NHL:n tiukimmista taistelupareista. Joukkueiden välillä on käyty viime vuosina huikeita vääntöjä niin runkosarjassa kuin pudotuspeleissäkin. Aleksander Ovetskin on osunut hämmästyttävästi vain kahdesti viimeisessä 18 pelissä, ja nyt hän saa vastapuolelle huippuvireiset Sidney Crosbyn ja Jevgeni Malkinin. ”Aleksanteri Suuri” herää kuitenkin väistämättä joskus, ja Washington on nousukunnossa, joten laitetaan tähän kärkikohtaamiseen 1. Ja tulosvetoon hyökkääjien juhlaa, 6–4.
Dallas–Calgary:
Dallas on noussut koko läntisen konferenssin kärkeen. Joukkueella on tiivis puolustus, kaksi erinomaista hyökkäävää ketjua ja kovavireiset maalivahdit Lehtonen ja Raycroft. Olli Jokisen maalit eivät ole auttaneet Calgarya, ja joukkue kärsii Dallasissa jälleen yhden tiukan tappion. Ykkönen.
San Jose–Phoenix:
Lauri Korpikosken ja Sami Lepistön Phoenix on pudonnut hieman sarjataulukossa viime aikoina, kun taas San Jose on kolmen pelin voittoputkessa. Kumpi tahansa Sharksien suomalaisvahdeista pelaa, joukkue ottaa laajemman hyökkäysmateriaalinsa turvin tässä voiton. Ykkönen.

Tikin vinkit
Carolina–Montreal 1
Washington–Pittsburgh 1, tulosveto 6–4
Dallas–Calgary 1
San Jose–Phoenix 1

Unibetin kertoimet
Carolina–Montreal 2,30  3,95  2,60
Washington–Pittsburgh 2,25  4,00  2,65
Dallas–Calgary 1,95  3,90  3,30
San Jose–Phoenix 2,00  4,00  3,10

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com