Tiki: HPK nauttii kalakukkoa illalliseksi

Viisinkertainen Stanley Cup -voittaja, Suomen Kiekkoleijona numero 143 Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana SM-liigassa sekä NHL:ssä ja antaa videovihjeitä omalla legendaarisella tyylillään mielenkiintoisimpiin otteluihin. Tiki uskoo, että HPK raivaa maanantaina tiensä SM-liigan finaaleihin maalein 4–3. Unibet tarjoaa tulokselle maukasta kerrointa 34,00.

TPS-JYP: Tänä iltana Turussa halli soi ja hunajata riittää, kun kevään mustaksi hevoseksi veikkaamallani TPS:llä on mahdollisuus pistää mestari-JYP kesälomille. Pystyykö nuori turkulaisjoukkue jatkamaan iloista jääkiekkoaan myös paineiden alla ratkaisupelissä vai nouseeko JYP ahdingosta? Maalivahtipeli on jälleen ratkaisevassa roolissa. Peli on täysin avoin, mutta uskon kokeneemman JYPin pakkovoittoon maalein 3–5. Tähän siis 2. HPK-KalPa: HPK jatkoi uskomatonta venymistään ja nappasi jälleen jatkoaikavoiton Kuopiossa. KalPa hallitsee pelejä, mutta ratkaisevilla hetkillä Kerho napauttaa upeat maalit. Alkaako KalPa hyytyä kauden loppua kohden? Joukkueen maalivahtipeli ei ole ollut huipputasolla, ja HPK:n Lassila on vienyt lievästä ailahtelusta huolimatta pidemmän korren. KalPan johtavien pelaajien on noustava esiin, jos joukkue aikoo jatkaa taistelua; odotan ratkaisuja erityisesti Kermanilta, Sahlstedtilta ja Hartikaiselta. Minä laitan tähän silti HPK:n kotivoiton lukemin 4–3. Merkiksi siis 1, ja HPK loppuotteluihin! Tikin vinkit: 19.4.2010 TPS-JYP 2, tulosveto 3–5 HPK-KalPa 1, tulosveto 4–3 Unibetin kertoimet 19.4.2010 1X2 TPS-JYP 2,40 3,85 2,55 Tulosveto 3–5 60,00 HPK-KalPa 2,30 3,90 2,65 Tulosveto 4–3 34,00 Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/