Tiki: Jokerit tarjoilee 2–4 yllätyksen Raumalla

Viisinkertainen Stanley Cup -voittaja, Suomen Kiekkoleijona numero 143 Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana SM-liigassa sekä NHL:ssä ja antaa videovihjeitä omalla legendaarisella tyylillään mielenkiintoisimpiin otteluihin. Tiki uskoo, että Jokerit yllättää sarjaykkösen Lukon Raumalla lukemin 2–4. Unibet antaa Jokereiden voitolle kertoimen 4,25 ja tuloksella 2–4 saa rahat takaisin 40-kertaisena.

https://www.unibet.com/betting/article.do?contentId=47357 Lukko–Jokerit: Mielenkiintoinen ottelu tulossa sarjaykkösen Lukon ja nousukuntoisen Jokerien välillä. Jokerit on alkanut Jortikan johdolla alkanut pelata alkukautta paremmin. Jokerien intohimo vie eteenpäin ja valmentajavaihdos antaa lisäpotkua. Uskon, että Jokerit yllättää Lukon Raumalla eli tähän 2. Tulosvetona laitetaan 2–4. HIFK–Ässät: Tämä on ihan selkeä kotivoitto HIFK:lle. Laitan tähän 1. Blues–JYP: Vaikka Bluesilla kotiottelu, pelaa JYP niin hyvää jääkiekkoa, että uskon heidän vievät pisteet Espoosta. Tähän siis 2. Tikin vinkit: Lukko–Jokerit 2 HIFK–Ässät 1 Blues–JYP 2 Unibetin kertoimet: SM-liiga 1X2 1.12.09 Blues–JYP 2,60 4,25 2,20 HIFK–Ässät 1,48 4,80 5,25 Lukko–Jokerit 1,62 4,55 4,25 Tulosveto Lukko–Jokerit 2–4 40,00 Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/