Tiki: Lauantaina kotivoittojen vuoro

Viisinkertainen Stanley Cup -voittaja, Suomen Kiekkoleijona numero 143 Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana SM-liigassa sekä NHL:ssä ja antaa videovihjeitä omalla legendaarisella tyylillään mielenkiintoisimpiin otteluihin. Edellisen kierroksen kotivoitoista yllättynyt Tiki uskoo, että ennakkosuosikit JYP ja KalPa palaavat lauantaina voittojen tielle. Unibet tarjoaa KalPan kotivoitolle kerrointa 1,82.

JYP–TPS: TPS otti torstaina yllättävän jatkoaikavoiton. JYP hallitsi peliä, mutta TPS:n taistelu ja Atte Engrenin erinomainen maalivahtipeli riitti voittoon. Valmentaja Kai Suikkanen on luonut nuoreen joukkueeseen erittäin hyvän hengen, eikä TPS anna missään tilanteessa periksi. Miten JYP toipuu jatkoaikatappiosta, ja pystyykö Tuomas Pihlman pelaamaan? Uskon, että JYP hoitaa tämän kotipelin varmasti maalein 5–1. Merkiksi siis 1. KalPa–HPK: KalPa oli edellisessä pelissä voitossa kiinni, mutta HPK venyi jälleen upeaan jatkoaikavoittoon. Jukka Rautakorven joukot ovat erinomaisessa kevätvireessä, ja ottelusta tulee taatusti kiihkeä. KalPa pääsee taas isoon kotikaukaloonsa innokkaiden faniensa eteen, ja uskon, että joukkue ottaa Sami Kapasen johdolla voiton lukemin 3–2. Tähän siis 1. Tikin vinkit: 17.4.2010 JYP-TPS 1, tulosveto 5–1 KalPa-HPK 1, tulosveto 3–2 Unibetin kertoimet 17.4.2010 1X2 JYP-TPS 1,78 4,10 3,80 KaIPa-HPK 1,82 4,05 3,65 Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/