Tiki: Poika pysyy vielä piilossa

Viisinkertainen Stanley Cup -voittaja, Suomen Kiekkoleijona numero 143 Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana SM-liigassa sekä NHL:ssä ja antaa videovihjeitä omalla legendaarisella tyylillään mielenkiintoisimpiin otteluihin. TPS:n vahvan vireen ennustanut Tiki luottaa siihen, että HPK ottaa tiistaina avausvoittonsa maalein 1–3 ja venyttää finaalisarjan ratkaisua. Unibet tarjoaa HPK:n vierasvoitolle messevää kerrointa 3,60.

TPS-HPK: TPS on ottanut sarjassa yllättävänkin vahvan komennon. Onko SM-liigan taso todella se, että Kai Suikkasen entiset Mestis-pelaajat pystyvät dominoimaan finaaleja? Ei mitään pois TPS:ltä, joukkue on pelannut mahtavaa peliä. Mutta HPK ei taatusti luovuta helpolla, ja edessä on huikea ottelu. Ilari Filppula ratkaisi edellisen pelin upealla soolomaalillaan, ja kysymys kuuluu, joko HPK:n konkaripakit ovat väsyneitä? Nuori TPS on painanut väsymättä päälle. HPK pelaa tiistaina selkä seinää vasten, eikä joukkueella ole mitään hävittävää. Uskonkin, että he ryöstävät voiton Turusta maalein 1–3, ja TPS:n juhlat siirtyvät ainakin yhden pelin verran eteenpäin. Merkiksi siis 2. Näillä mennään! Tikin vinkit: 27.4.2010 TPS–HPK 2, tulosveto 1–3 Unibetin kertoimet 27.4.2010 1X2 TPS–HPK 1,85 4,00 3,60 Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/