Tiki: Ruudun veljekset vastakkain – Carolina taipuu Ottawalle 3−6

Peliyhtiö Unibetin eksperttivihjaaja Esa "Tiki" Tikkanen uskoo, että suomalaispeleissä Ottawa lyö tauluun lukemat 3-6 Carolinassa, jossa Ruudun veljekset kohtaavat. Samat lukemat 6-3 Tikkanen povaa Chicagoon, jossa Anaheim murtuu isäntien edessä. Tikkanen tarjoaa omaan legendaariseen tyyliinsä videovihjeet mielenkiintoisimpiin otteluihin koko kauden ajan Unibetilla.

https://fi.unibet.com/betting/article.do?contentId=50160 Carolina−Ottawa: Tässä ottelussa nähdään veljekset vastakkain: Ruutu vastaan Ruutu. Carolina on sarjan häntäpäässä, mutta Ottawa on pelannut hyvin. Uskon, että Carolina tulee helisemään tässä ottelussa. Luotan siksi Ottawan voittoon lukemin 3−6. Tähän siis 2. Chicago–Anaheim: On täysi kysymysmerkki, pystyykö alamäkeen valunut Anaheim nostamaan joukkueen henkeä. Vaikea sanoa, mitä on tapahtunut, että ovat tällä hetkellä niin pohjilla. Chicagolla on puolestaan koossa hyvä nuori joukkue ja lisäksi Niemi on pelannut maalissa todella hyvin. Uskon, että ottelu päättyy Chicagon voittoon 6−3. Tähän siis 1. Tikin vinkit: Carolina Hurriganes−Ottawa Senators 2, tulosveto 3−6 Chicago Blackhawks–Anaheim Ducks 1, tulosveto 6−3 Unibetin kertoimet NHL 1X2 9.1.2010 Carolina Hurricanes−Colorado Avalanche 2,65 3,85 2,30 New Jersey Devils−Tampa Bay Lightning 1,75 4,10 3,90 Buffalo Sabres−Toronto Maple Leafs 1,80 4,05 3,70 Dallas Stars−New York Islanders 1,95 4,05 3,20 Calgary Flames−Columbus Blue Jackets 1,72 4,15 4,00 Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/