Tiki: Suomi niistää USA:lla jäätä

Viisinkertainen Stanley Cup -voittaja, Suomen Kiekkoleijona numero 143 Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana SM-liigassa, NHL:ssä sekä MM-kisoissa ja antaa videovihjeitä omalla legendaarisella tyylillään mielenkiintoisimpiin otteluihin. Edellisellä kierroksella Suomen ja Tanskan voitot aavistanut Tiki uskoo, että Suomi hoitaa lohkon ratkaisupelissä USA:n maalein 5–2. Unibet tarjoaa tulokselle kovaa kerrointa 32,00.

Suomi-USA: Suomi voitti Saksan niukasti 0–1. Leijonat hallitsi selkeästi kahta ensimmäistä erää, mutta Saksa jyräsi kovaa päälle kolmannessa, kun Suomi alkoi peruutella. Petri Vehasen loistopeli toi lopulta voiton Suomelle. USA-ottelussa on valtava panos: molemmilla joukkueilla on vielä vaara pudota karsintasarjaan, ja tästä tulee erittäin kova taistelu. Uskon, että Suomi jatkaa tiivistä puolustuspeliään ja hoitaa itsensä jatkosarjaan viemällä ottelun maalein 5–2. Merkiksi siis 1. Tanska-Saksa: Tanska johtaa yllättäen koko lohkoa kahden hienon pelin jälkeen. Joukkue on varmasti jatkossa ja kamppailee ainoastaan lohkovoitosta, kun taas Saksa pelaa elämästä ja kuolemasta. Uskon, että paineet ovat saksalaisille liian kovat, ja Tanska ottaa kolmannen voittonsa alkusarjassa maalein 4–2. Merkiksi siis tähänkin 1. Tikin vinkit: 12.5.2010 Suomi-USA 1, tulosveto 5–2 Tanska-Saksa 1, tulosveto 4–2. Unibetin kertoimet Jääkiekon MM-kisat 12.5.2010 Suomi-USA 2,05 4,25 2,85 Tulosveto 5–2, 32,00 Tanska-Saksa 2,85 4,25 2,05 Tulosveto 4–2, 26,00 Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/