Unibet hemmottelee naispelaajia matkapalkinnolla jälleen huomenna

Unibetin naisille tarkoitettu Kumman kaa -pokeriturnaussarja jatkuu jälleen huomenna tiistaina 27. lokakuuta klo 20.30. Karsintojen kautta valitut kahdeksan parasta pelaajaa pääsevät pelaamaan livefinaaliin Helsingin keskustaan 14. marraskuuta. Finaalivoittajalle on luvassa matka Unibet Open -turnaukseen Varsovaan 3.–6. joulukuuta. Mukaan matkaan lähtevät Aleksi Valavuori ja Kim Herold sekä Kumman kaa -suosikkisarjan luoja Heli Sutela, joka pelaa ajoittain itsekin nimikkoturnauksessaan. – Liveturnausmatkat ovat unohtumattomia elämyksiä, ja siksi moni haluaa kokea tunnelman nimenomaan paikan päällä, sanoo Unibetin Liisa Matinvesi.