Unibet Open Varsovan voitto Ruotsiin

Unibet Open -pokeriturnaussarja sai myöhään eilen illalla Varsovassa uuden voittajan. Nuori ruotsalainen Jimmy Jonsson pudotti head-upissa ranskalaisen Regis Burlotin, joka hallitsi turnausta pitkään ylivoimaisella merkkipinollaan.

- Haluaisin tietysti ajatella, että kaikki oli kiinni vain pelistäni, mutta kyllä minulla oli tällä kertaa onneakin, onnellinen voittaja totesi pelin jälkeen. Jonsson on pro-pelaaja Ruotsin tiimissä. Hän on osallistunut Unibet Open -turnauksiin useasti ennenkin. Tällä kertaa mukaan lähtee palkintopokaali ja yli 650 000 slotya palkintorahaa. Suomalaispelaajista Varsovassa paras oli Jenni Laine, joka sijoittui turnauksessa kymmenenneksi. Jenni kuittasi sijoituksestaan 8443 euroa. Unibet Open järjestettiin Varsovassa nyt jo kolmatta kertaa. Seuraava Unibet Open pelataan Budapestissa 4.−7.3.2010, ja karsinnat turnaukseen ovat jo käynnissä. Lisätietoa: www.unibetopen.com