Unibetista paras eurooppalainen urheiluvedonvälittäjä

Peliyhtiö Unibet pokkasi eilisessä eGaming Review Awardsissa kaksi voittoa. Ruotsalaisyritys valittiin sekä parhaaksi eurooppalaiseksi urheiluvedonvälittäjäksi että live-pelien operaattoriksi.

Tuplasti eGR Awardsissa palkittu Unibet valittiin parhaaksi eurooppalaiseksi urheiluvedonvälittäjäksi jo kolmatta kertaa. Peliyhtiö sai valinnan tehneiltä tuomareilta tunnustusta erityisesti tuotevalikoimansa jatkuvasta kehittämisestä ja uuden teknologian hyödyntämisestä live-vedonlyönnissä. "Urheiluvedonlyönti on Unibetilla avainroolissa. Yritämme jatkuvasti laajentaa ja kehittää kaikkea tarjontaamme. Hienoa, että saavutuksemme huomataan ja palkitaan”, Lontoon gaalassa palkinnon lunastanut Unibetin toimitusjohtaja Petter Nylander iloitsee.