Voita futisfanin unelmamatka Espanjaan, Englantiin, Italiaan ja Saksaan

Peliyhtiö Unibetin järjestämän The Big Football Trip -kilpailun pääpalkintona on jokaisen futisfanin unelmamatka. Palkintoon sisältyy matkarahaa, hotellimajoitus ja liput kahdelle katsomaan Barcelona – Real Madrid, Chelsea - Manchester United, AC Milan - Inter Milan ja Bayern München - Borussia Dortmund -pelit.

Kilpailuun osallistuu automaattisesti lyödessä vetoa vähintään 5 euron edestä Bundesliigan, Valioliigan, Primera Divisioonan ja Serie A:n avausviikonloppujen peleissä.

Lisätietoja : Antti Tikka, antti.tikka@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com