Voita maaginen iPad Unibet Shopista

Peliyhtiö Unibet tarjoaa mahdollisuuden Applen uuden hittituotteen iPadin voittamiseen Unibet Shopissa käytävässä käänteisessä huutokaupassa. Voit osallistua huutokauppaan pokerista kertyvillä VIP-pisteillä.

Unibet Shopissa käytävä iPad-huutokauppa toimii alimman ainoan tarjouksen periaatteella, eli kaupan voittaa se huutaja, joka on jättänyt alhaisimman uniikin tarjouksen. Voittaja ei joudu maksamaan tarjoamaansa summaa. Tarjouksen tekemiseen vaadittavia VIP-pisteitä voit kerätä pelaamalla Unibetin pokeria osoitteessa www.unibet.com. Huutokaupassa voi voittaa upouuden 32 gigan Apple iPad (Wi-Fi) -monitoimilaitteen, joka mullistaa tavan kokea internet, sähköposti, kuvat ja videot. Käänteinen huutokauppa päättyy 15. kesäkuuta kello 02:00, ja se löytyy osoitteesta http://www.unibetshop.com/