Älykkäät ilmoitukset nyt myös Polar M400 -sykemittariin

Nyt myös Polar M400 -sykemittarissa on mahdollista kytkeä älykkäät ilmoitukset päälle.

Käyttäjän on mahdollista saada puhelimensa ilmoitukset, kuten puhelut, viestit ja sosiaalisen median ja muiden sovellusten ilmoitukset rannelaitteeseen. Tällä hetkellä älykkäät ilmoitukset on mahdollista saada iOS-puhelimista.

Ilmoitukset näytetään kellotilassa. Harjoittelun aikana vain saapuvat puhelut ja paikannustiedot tulevat rannelaitteeseen, jotta käyttäjä voi keskittyä harjoitteluun. Käyttäjä voi määritellä ilmoitusten saapumisen puhelimessaan ja halutessaan laittaa ilmoitukset pois päältä.

Käyttäjän tulee päivittää Polar M400-rannelaite Flow sync -ohjelman avulla ja varmistaa, että iOS-puhelimessa on viimeisin Flow -mobiilisovellus. Lisätietoja ja tarkemmat ohjeet päivityksestä löytyy: