Älykkäät ilmoitukset on nyt saatavilla Polar V800 -harjoitustietokoneeseen

Polar V800 -harjoitustietokoneen käyttäjän on nyt mahdollista saada puhelimensa ilmoitukset, kuten puhelut, viestit ja sosiaalisen median ja muiden sovellusten ilmoitukset rannelaitteeseen. Tällä hetkellä älykkäät ilmoitukset on mahdollista saada iOS-puhelimista. Android-tuki on suunnitteilla Q2:n aikana.

Ilmoitukset näytetään kellotilassa. Harjoittelun aikana vain saapuvat puhelut ja paikannustiedot tulevat rannelaitteeseen, jotta käyttäjä voi keskittyä harjoitteluun. Käyttäjä voi määritellä ilmoitusten saapumisen puhelimessaan ja halutessaan laittaa ilmoitukset pois päältä.

Polar M400 saa älykkäät ilmoitukset kevään aikana.

Juoksusensorituki Polar M400 -urheilukelloon

Uusimman päivityksen myötä Polar M400 -käyttäjät voivat nyt yhdistää kelloonsa Bluetooth Smart - juoksusensorin, jonka avulla voi kehittää juoksutekniikkaa ja juoksun taloudellisuutta. Polar M400 -urheilukellon GPS-yhteyttä on myös parannettu.

Lue lisää ominaisuuksista ja käyttöönotosta