Nyt on helppo aloittaa triathlon: Helsinki City Triathlon 22.8.2015

Suosiotaan tasaisesti kasvattavaan triathloniin on nyt helppo tutustua Helsinki City Triathlonissa 22.8.2015 Helsingin Uimastadionilla ja ympäristössä. Triathlon-tapahtuma sopii ensikertalaiselle, kuntoilijalle tai kokeneelle konkarille. Tapahtumassa on lasten sarjoja sekä lapsi-aikuinen sarjoja, mutta myös tavallinen ja kilpasarja aikuisille sekä joukkueviesti.

Matkat ovat mieluisan lyhyet, ja varusteiksi kelpaavat tavalliset uima-asut ja urheiluvarusteet. Aikuisten sarjassa uidaan 300 m, pyöräillään 10 km ja juostaan 3 km. Lasten lyhyimmät matkat ovat 100 m uinti, 5 km pyöräily ja 1,5 km juoksu.

Triathlonisti Kaisa Lehtonen on kirjoittanut vinkkejä aloitteleville triathlonisteille.

Myös Polar on mukana Helsinki City Triathlonissa.

Helsinki City Triathlon: www.triforfun.fi/helsinki-city-triathlon