Polar kiittää viikonloppuna GoExpo-messuilla hyvää polkeneita!

Viikonlopun GoExpo-messuilla, Polarin osastolla, poljettiin rahaa hyväntekeväisyyteen. Polar Electro Finland lahjoitti jokaisesta poljetusta kilometristä euron Syöpäsäätiölle.

Polar kiittää kaikkia pyöräilijöitä: Messuvieraat polkivat lähes 600 kilometriä eli 600 euroa!

Polar päätti lahjoittaa lisäksi toisen 600 euroa eli yhteensä 1200 euroa Syöpäsäätiölle.

Osastolla pyöräilivät mm.

Mira Kasslin, kiinteistönvälittäjä, olympiapyöräilijä ja nuorten maailmanmestari

Kjell Carlström, sveitsiläisen pyöräilytallin johtaja, entinen ammattilaispyöräilijä

Jyrki Järvi, yrittäjä, purjehduksen olympiavoittaja 49er-luokassa, MM-pronssimitalisti